På Surfa.se jobbar vi för dig. Vi är självständiga och jobbar utifrån strikta konsumentjournalistiska principer för att ge dig information av högsta kvalitet. Våra journalistiska principer garanterar att vi håller oss borta från obekräftade rykten och håller oss till sanningen. Det är det viktigaste för oss.

Information för ett medvetet val

Som konsument i ett modernt samhälle kan du inte bara rösta med din valsedel. Du kan också rösta med din plånbok. Precis som vid ett politiskt val är din valmöjlighet dock meningslös om du inte har bra information att basera dit beslut på. Konsumentjournalistik ger dig möjlighet att utrusta dig med den information du behöver för att göra ett medvetet val. Vi känner därför ett stort ansvar för att ge dig den bästa information vi kan och det är grunden till att vi alltid strävar efter att erbjuda Sveriges bästa artiklar, tester och guider som både går på djupet och på bredden. Vi erbjuder artiklar för alla typer av konsumenter, utan att tumma på kvalitet. Vi gör det dessutom på ett sätt som är inkluderande för alla.

Konsumentens intresse

Vår journalistik är självständig gentemot de företag och organisationer vi granskar. Vi har inget sponsrat innehåll och vår redaktion arbetar med dig som läsare och konsument som enda intresse. Vi vill berätta för dig vad teknikvärlden har att erbjuda, hur du bäst kan använda mobil teknik i din vardag och vad du borde undvika. Vårt enda intresse är konsumentens bästa. Vi står på din sida.

Vi skriver artiklar om nyheter, tips och tricks, krönikor, tester och mycket mer. Oberoende på vad vi skriver strävar vi alltid efter kvalitet. Medan flera av våra konkurrenter lägger bara några timmar på att skriva en recension testar vi alla produkter i minst en vecka och medan andra skriver om obekräftade rykten och hörsägen håller vi oss till fakta. I en tid av falska nyheter, klickrubriker och snabb journalistik vill vi stå upp för god journalistik och kvalitet. På Surfa.se är sanningen det viktigaste och du står högst upp på vår agenda.

På Surfa.se jobbar vi utifrån konsumentjournalistiska principer för att ta reda på sanningen. Vi skriver utförliga artiklar och tester och tummar inte på kvalitet eller opartiskhet. Läs mer om hur vi jobbar för god journalistik här.
Joel är chefredaktör på Surfa och smartphoneexpert med många års erfarenhet av konsumentjournalistik. Epost: joel@surfa.se.

11 KOMMENTARER

  1. I’m offering a few no-cost site audits this week—no upsells, no catch. Just running experiments for internal case studies (nothing public).

    Some folks have seen a ~9% traffic lift in a month. I’m aiming to push that to 17%+ over the next couple.

    If you find it helpful, a short testimonial would mean a lot.

    Want me to take a look?

    Regards,
    Nia Soares
    Reseach & Development
    The Blueprints

    This message and any attachments are solely for the intended recipient and may contain confidential or privileged information. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, use, or distribution of the information included in this message and any attachments is prohibited. If you have received this communication in error, please notify us by reply e-mail and immediately and permanently delete this message and any attachments. Please reconsider not printing out this email because we want to preserve nature. Copyright © The Blueprints Agency Limited. All rights reserved.

LÄMNA ETT SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

4 + nio =